Sunday, 9 March 2014

Kulit lembut dengan Collagen Powder Shaklee

Assalamualaikum.....


Apa khabar korang-korang semua... macam mana hari anda hari ne... okei ke tak okei...heheheh.... kali ne entry ciksue tentang Collagen Powder Shaklee... yup Collagen... 

korang mesti pernah dengar perkataan kolagen ne kan... sebelum ciksue cerita panjang mengenai kolagen ne... ciksue nak cerita pengalaman ciksue dulu dengan kolagen shaklee ne.....  memang jatuh hati sangat2...




























Pengalaman Saya

Kolagen = kecantikan , memang tak dapat dipisahkan lagi kan... kalau kita dengar collagen jer mesti ingat cantik, anjal, gebu dan lawa... 

Before ne ciksue dah pernah amik collagen.. collagen yang ciksue amik dulu agak mahal jugak lebih kuran RM2xx.... dah la ada kena makan 2 kali sehari pagi dan malam... hari2 kena amik.. tapi memang tak dak de kesan langsung.. 

Serius ciksue pelik bila duk tengok testimoni semua kata menjadi.. maybe kulit ciksue tak sesuai dengan collagen tu la kot... then ciksue stop... 

Niat asal ciksue nak amik collagen ne sebabkan nak hilangkan parut jerawat kat muka ciksue... nak hilangkan bintik2 hitam kat muka, nak hilangkan jerawat2 suka tumbuh kat muka ciksue ne.... tapi tak menjadi.....


ciksue dah kenal shaklee... ciksue dapat tahu yang shaklee ne ade produk shaklee jugak... 

cikSu pom ape lagi... nak cuba la kan... hehhehe... yang best nyer.. collagen shaklee ne tak perlu la nak makan hari2... ciksue makan 2 x seminggu jer... tapi kesan die memang TERBAIK la... 

Dalam masa 2 minggu ciksue dah dapat rasa perubahan kat muka ciksue.... ciksue mengalami healing crisis... dimana kulit muka ciksue menggelupas... tapi jangan risau.. tak sakit, dan tak nampak pom meggelupas... 

Tapi ciksue dapat rasakan yang kulit ciksue yang mati dan yang kusam dulu dan tak de... memang ciksue sangat puas hati....



Dua tiga hari ne.. setiap kali ciksue nak pakai bedak, mesti ciksue duk tilik muka ciksue, awat la muka ciksue jadi lain... rasa macam pelik... rasa macam licin... rupa-rupanya,  baru ciksue perasan, yang kesan2 jerawat ciksue dah hilang...

Jerawat yang kat tepi hidung ciksue pom dah takde... biasa nya kalu tyme nak datang ABC mesti banyak anasir-anasir jahat yang nak menumpang di muka ciksue.. tapi sekarang dah tak de dah... alhamdullilah... memamg suka sangat2.....

Before ne ciksue ade juga beli sabun M*** ... fames jugak kat FB, sb mampu menghilangkan kesan jerawat,,, sampai 2 ketul ciksue guna... tapi tak hilang2 jugak...

Baru ciksue sedar yang pembersihan dalaman penting untk kecantikan luaran... kesan jeragat masih ada..tapi dah makin kurang... suke2....




Hah ini lah kulit muka ciksue selepas guna collagen shakle.. x habis lagi 1 kotak... tapi dah ada kesan.. malu2 nak letak muka sendiri...hehehehe.... nmpk beza x... memang muka bare ne... x pakai apa2 pom...


KEBAIKAN KOLAGEN SHAKLEE


  • Anti penuaan- mengurangkan kedutan, mengurangkan liang roma
  • MELEMBAP- Melembapkan kulit dan mengurangkan kekeringan kulit
  • MENCERAH- Mengurangkan pigmentasi, jeragat
  • MENEGANG- Menegang payu dara & punggung
  • MENYUBUR
  • Meningkatkan pergerakan
  • Mengembalikan keanjalan....

 Ini adalah Antara kebaikan collagen.. next entry ciksue akan cerita apa sebenar collagen ne and apa bahan2 yang ada dalam collagen ne...

Apa itu Collagen Powder Shaklee KLIK SINI

Terima kasih kerana sudi membaca :)





INGIN MENDAPATKAN SUPPLEMEN YANG SESUAI UNTUK ANDA DAN KELUARGA ?
INGIN MENJANA PENDAPATAN SAMPINGAN  DENGAN HANYA DUDUK DI RUMAH?
HUBUNGI SUHAINI UNTUK:-

FREE CONSULTATION
BEST PRICE and
BUSINESS OPPORTUNITY WITH SHAKLEE!!




SUHAINI
SHAKLEE ID : 1099316
suhainibrahim@gmail.com
013-6510540 ( CALL/SMS/WhatsApp)