Wednesday, 12 March 2014

Homemade Masker ESP + Vit E


Assalamualaikum......




Apa khabar anda semua.. Alhamdullilah kita masih diberikan nikmat untuk terus bernafas di muka bumi ini... sebelum ciksue meneruskan tinta ciksue ni.. mari la sama2 kita mendoakan semoga Allah permudahkan  urusan pencarian MH307... ciksue tahu sekarang 1 dunia gempar dengan kehilangan misteri kapal terbang ini.. ciksue sendiri juga masih tak dapat nak fikir apa yang berlaku.. sesungguhnya ini semua kehendak ILAHI.. semoga kita sama- sama mendoakan mereka... Aminnn...



Okei.. back to the point.. entry kali ne... ciksue nak cerita sikit tentang homemade masker... pernah tak korang buat masker sendiri.. mesti pernah kan... resepi masker yang ciksue nak cerita ne sangat la senang... masker ne ciksue buat guna ESP... yup... ESP.. yang kita duk minum pagi2 2... ahak3... boleh buat masker taw... jimat.. 2 in one.... kalu nak tahu esp 2 ape boleh klik sini. ESP ne memang banyak sangat kegunaan die ne...




Masker ne sesuai untuk mereka2 yang ada masalah jerawat, parut jerawat dan jeragat... In sha allah.. kesan2 parut akan pudar... apa yang best tentang masker ne bagi ciksue ialah bau die yang sangat wangi n best... nak makan pom ade rasa... ini kerana Vitamin E yang ciksue guna mempunya extract grape.. sooo.. memang bau anggur la...hehehehe., jum kita tengok ape BaHan2 nyer... dAh macam nak masak la pulak kan... semudah ABC....





BAHAN-BAHAN

1. 1 sudu besar ESP
2. 1 sudu besar Plain yogurt
3. 2 biji Vit E shaklee


CARA-CARA

1. Campurkan ESP dan Plain Yogurt.. ciksue guna natural yogurt nestle... tak nak letak yogurt pom tak pe..
2. Cucuk capsule Vit E dengan jarum... bagi keluar cecair dalam capsule 2... dan titik dalam bancuhan tadi
3. Bancuh hingga sebati...
4. SEdia untuk dilumur.. selepas 30 minit.. bilas denga air...




Senang kan... tak rugi kalu korang cuba... memang dapat perubahan... segar jer rasa muka bila dah bilas...

okei.. itu ajer entry kali ne... hehehe...



SELAMAT BERJAYA!!!!!



INGIN MENDAPATKAN SUPPLEMEN YANG SESUAI UNTUK ANDA DAN KELUARGA ?

HUBUNGI SUHAINI UNTUK:-

FREE CONSULTATION
BEST PRICE and
BUSINESS OPPORTUNITY WITH SHAKLEE!!





SUHAINI
SHAKLEE ID : 1099316
suhainibrahim@gmail.com

013-6510540 ( CALL/SMS/WhatsApp)