Friday, 23 May 2014

Vitamin E Complex

Assalamualaikum


Apa khabar semua... salam jumaat... Alhamdullilah kita masih diberikan nikmat hidup untuk terus menghirup udara segar pada pagi ini... Dah lama ciksue tak update blog...Al maklum lah busy dgn assngmnet kejap...

So, pagi ni ciksue nak nak kasi info tentang satu lagi produk shaklee yang ciksue jatuh cinta...Hehehe.....
Ciksue yakin ramai yang mempunyai masalah jerawat, masalah kulit muka dan maslah parut jerawat.... sebab ciksue pun ada masalah macam tu jugak.. jadi ape yang ciksue buat... Ciksue amalkan pengambilan Vitamin E shaklee... Alhamdullilah... parut jerawat dah makin kurang... jerawat pom malu-malu nak tumbuh...hehehheh....




KENAPA VITAMIN E SHAKLEE???????

  • Vitamin E shaklee di pebuat daripada minyak soya organik dan minyak biji gandum, yang Kaya dengan Vitamin E
  • Diekstrak d-alpha tocopheryl, d-alpha tocopherol yang aktif secara fisiologi dan dogabung dengan 8 jenis Vitamin E ( alpha,beta,gama,delta).
  • Mengandungi 10 mg selenium semulajadi yang membantu tubuh kita menyerap Vitamin E, memelihara membran sel-sel, sel darah merah dan tisu-tisu otot.


MANFAAT UTAMA VITAMIN E

MELINDUNGI JANTUNG

Pengambilan harian 800IU vitamin E untuk jantung yang sihat, melindungi sel darah merah untuk mengelakkan pengasidan lipid, meningkatkan kolestrol HDL, mengurangkan tekanan darah, menghalang platelet darah melekat kedinding arteri, menghalang anemia hemolitik, penyakit jantung.

MEMPERTIGKATKAN KEMAMPUAN REPRODUKTIF

Kajian pada tahun 1924, mendapati vitamin E mampu memulihkan kemampuan reproduktif. Para lelaki yang mengambil 600IU - 800IU vitamin E sehari mampu meningkatkan kiraan sperma mereka

ANTI-PENUAAN
1 kapsul vitamin E sehari membantu melambatkan penuaan, mengurangkan kedut, garis haus, parut, akne dan bintik penuaan. Ianya mampu memulihkan tekstur kulit dan ton muka, dada dan otot peha.

ANTI OKSIDAN YANG KUAT

Pengambilan lebih dari 1200IU sehari untuk anti oksidan yang kuat dan berkesan untuk melawan kanser, mengukuhkan system imun, menghalang atau melambatkan pertumbuhan tumor, mengurangkan kerosakkan akibat radikal bebas. Ianya juga memperbaiki masalah oksidasi-katarak dan masalah penglihatan.

KELESTARIAN TENAGA
Meningkatkan kelestarian seksual dan tenaga dengan membekalkan oksigen yang lebih

MEMPERBAIKI ARTHIRITIS

Meningkatkan keanjalan salur darah, memperbaiki kitaran darah, merawat bahu kejang, pening, buasir, urat varikos, sakit sendi

MENGHALANG KEGUGURAN

Merawat musculus petoralis fibrosis otot dada, sindrom prahaid dan sindrom monopous seperti hot flush. Digunakan pada ujian klinikal untuk menghalang kematian janin, keguguran.

MEMPERBAIKI PARUT

Memperbaiki bengkak dan ulser kulit. Boleh dikenakan terus pada luka untuk mengurangkan kesan parut.





ADAKAH ANDA MENGAMBIL VITAMIN E DENGAN CUKUP????

Satu kapsul Vitamin E Shaklee bersamaan 400IU

Untuk 400IU vitamin E, seseorang perlu mengambil makanan berikut untuk sel-sel sihat melawant radikal bebas ------> 1kg BIJI GANDUM, 500ml minyak safflower, 8 kg BAYAM dan 500g BADAM... HAH!!! agak2 kita mampu tak nak makan banyak tu????



Agak2 cukup tak pengambilan vitamin Kita setiap hari...  yang lagi best.. Vitamin E shaklee ne boleh buat masker...yup..memnag berbaloi.. ciksue selalu buat masker guna vitamin E ne...bau die pom best...harum jer...heheheheh... jom kita try cuba.. tak cuba mana nak tahu kan...


Thanx for reading :)



Ingin mendapatkan supplemen yang sesuai untuk anda dan keluarga ?
ingin menjana pendapatan 4-5 angka sebulan dengan hanya duduk di rumah?
Hubungi SUHAINI untuk:-

FREE CONSULTATION
BEST PRICE and
BUSINESS OPPORTUNITY WITH SHAKLEE!!




SUHAINI
SHAKLEE ID : 1099316
suhainibrahim@gmail.com
013-6510540 ( CALL/SMS/WhatsApp)