Saturday 15 February 2014

Keistimewaan ESP ( Energizing Soy Protein)



Assalamualaikum….

SEMOGA MEREKA YANG MEMBACA ENTRY INI MENDAPAT MAFAATNYA….AMIN...


Kali ni ciksue nak ceritakan tentang keistimewaan ESP SHAKLEE ne… atau nama penuhnya ialah Energizing Soy Protein… kenapa ciksue nak cerita tentang ESP ne???? sebanya, ESP ne banyak manfaatnyer.. sesuai untuk semua…  jum kita berkenalan dulu dengan produk ne…



KENAPA ESP NE BERBEZA DENGAN PRODUK SOYA YANG LAIN????

kalau korang nak tahu, SHAKLEE merupakan syarikat pertama yang mencipta makanan tambahan protin bersaskan kacang soya. Pengasingan protin yang pertama ini dicipta oleh DR. SHAKLEE pada awal 70-an. ESP ini telah diiktifar di seluruh dunia dengan mempunyai kajian klinikal yang sangat ektensif dan komprehensif seta memiliki kualiti protin yang tinggi yang pernah dihasilkan…

Selain tu juga…. kacang soya yang digunakan oleh Shaklee hanya mengandungi “non-GMO”( non-GENETICALLY Modified organism).. menda ape la pulak 2 kan..heheh.. kiranya kacang soya yang bukan diubahsuai la…yang mana diproses pada suhu yang rendah.

 Kacang soya


Tambahan pula setiap 850g ( satu tin ESP) adalah dihasilkan daripada 30 kg kacang soya dan memberikan sumber tenaga segera dan boleh bertahan lama… Hah.. cuba korang bayangkan… 1 hari korang dah makan 1 kg kacang soya… memang banyak la tenaga korang kan…..

ESP ne juga merupakan satu-satunya produk dalam pasaran yang menjamin penyediaan 9 asid amino penting yang tidak dapat dihasilkan oleh tubuh manusia. Ia turut diperkaya dengan 5 sumber vitamin dan 4 sumber mineral. Sangat sesuai untuk semua peringkat umur tua dan muda. Manakala, kandungan Indeks Glisemik (G.I) yang rendah iaitu 39, menjadikann ia sangat sesuai juga kepada penghidap kencing manis.


Untuk pengetahuan korang, SATU hidangan Shaklee ini bersamaan dengan 2 kali ganda DAGING, 4 kali ganda TELUR, 12 kali ganda SUSU, rendah lemak, tiada kolestrol, tiada asid uric dan sangat mudah serap oleh tubuh manusia.

MANFAAT ESP

ü AWET MUDA-  asid amino penting untuk membina otot, kuku, rambut, darah, organ, kulit,gland dan lain-lain. Pengambilan yang kerap adalah kunci kepada awet muda
ü BAIK UNTUK HORMON – kacang soya adalah satu-satunya tumbuhan yang kaya dengan isoflavones, fungsinya bersamaan dengan hormone wanita. Ia membantu merendahkan paras kolestrol, mencegah risiko osteoporosis dan sakit jantung.
ü KULIT REMAJA- Meransang pembentukan semula kulit dan otot, mengurangkan kedutan, agen anti-penuaan, mengembalikan radian kulit dan kepejalan otot, percepat sembuhan luka dan mengurangkan kesan parut.
ü PEMBEKAL TENAGA- Membekal tenaga dengan segera dan meningkatkan system imun, maka ia baik untuk kekal bertenaga, mencegah migraine, imsomnia dan tekanan
ü MEMBAIKI PIGMENTASI-Membaiki masalah rambut seperti beruban dan rambut gugur, membaiki masalah pigmentasi, kedutan dan kesan tua.
ü MEMBAIKI MEMORI- Meningkatkan kualiti memori,vitality, dorongan seksual dan rangsangan.

SIAPA YANG SESUAI AMBIL ESP

ESP biasanya kami syorkan dalam semua set……. kerana banyak manfaatnya……





Selain untuk minum, ESP ni juga boleh dijadikan sebagai MASKER… yup masker.. nanti entry berikutnya ciksue cerita macamna nak buat masker..semudah ABC.. hehhe.. bnyak kan..boleh dikatakan ESP ne multipurpose la….hehehheheeh

SOOO… ape lagi… jom dapatkan produk ini daripada ciksue…  sesiapa yang beli daripada ciksue akan dapat HARGA YANG MURAH LAGI BERPATUTAN BERBANDING HARGA ASAL… jangan tunggu lagi…..




Terima kasih kerana sudi membacA :)


Ingin mendapatkan supplemen yang sesuai untuk anda dan keluarga ?
ingin menjana pendapatan 4-5 angka sebulan dengan hanya duduk di rumah?
Hubungi SUHAINI untuk:-

FREE CONSULTATION
BEST PRICE and
BUSINESS OPPORTUNITY WITH SHAKLEE!!

  
SUHAINI
SHAKLEE ID : 1099316
suhainibrahim@gmail.com

013-6510540 ( CALL/SMS/WhatsApp)


No comments:

Post a Comment