Thursday, 9 January 2014

Langkah Pertama....
























Assalamualaikum.......


Langkah pertama... YES.. FIRST STEP!!!.. pernah dengar kan pepatah yang berbunyi perjalanan yang beribu batu bermula dengan satu langkah... langkah pertama itu lah yang akan membawa kita ke destinasi yang kita nak tuju... kalau kita takut nak bertindak kita tak akan tahu apa yang akan bakal berlaku... mesti korang terfikir-fikir ape la yang ciksue nak terangkan disini kan....

Ingat tak ciksue pernah buat entri tentang Antara Dua dua tiga hari yang lepas... yup.. tentang pilihan ciksue untuk buat busines.. Alhamdulliah.. semalam 08 JANUARI 2014 ciksue dah daftar dan dah selamat join business YYY tue... nak tahu tak business ape... cer korag teka... cer korang teka...heheheheh....

Okei-okei.... ciksue dah join business SHAKLEE... ciksue yakin.. korang pasti dah tahu kan tentang business ne... sebenarnya.. ciksue memang tak tahu ape2 pun tentang business ne... yup.. memang tak tahu langsung.. sebab ciksue x pernah guna pun produk ne.. ciksue baru nak belajar guna produk ne... In sha allah.. untuk permulaan ciksue akan guna produk untuk naikkan berat badan ciksue... sebab.. kalau korang nak tahu.. ciksue agak kurang berat dan sedikit kurus... kawan2 ciksue selalu tegur nape ciksue makin kurus...sooo... ciksue ambil LANGKAH PERTAMA untuk join business ne dan LANGKAH PERTAMA juga untuk ambil supplement untuk kesihatan ciksue... disebabkan ciksue ne masih baru dan baru belajar nak merangkak, ciksue akan terangkan tentang shaklee untuk entry yang akan datang...

Mungkin ne dulu ciksue mampu cerita.. ciksue berharap.. langkah pertama ciksue ni akan berjaya.. amin!!!


" JANGAN BERNIAGA UNTUK KAYA SEMATA, BERNIAGALAH UNTUK MENAMBAH NILAI HIDUP ORANG LAIN"- DR. AZIZAN OSMAN

In Shaa Allah Saya akan!!!!!

Shaklee Independent Distributor
Suhaini Ibrahim
( ID: 1099316)