Monday, 1 September 2014

Apa itu COLLAGEN POWDER SHAKLEE

Assalamualaikum...


CANTIK!!! sangat sinonim dengan perempuan... siapa yang tak nak cantik kan.. ada yang berabis beribu-ribu sebab nk cantik. Ada yang operate sana, cucuk tang sana cucuk tang sini semata-mata untuk cantik kan...

Biasa kita selalu dengar cucuk  "KOLAGEN" untuk menegangkan kulit muka kan.. orang makan kolagen untuk licinkan kulit muka la...  tapi anda tahu tak apa sebenar kolagen tu yer...

Meh ciksue nak cite sikit tentang kolagen ni


Apa itu KOLAGEN


Kolagen merupakan tisu penyambung yang membantu dalam mengekalkan kekuatan dan keanjalan kulit, rambut, ligamen, otot, tulang, sendi, tendon, mata, gusi dan saluran darah.







Kolagen juga banyak membantu kecantikan dan kesihatan, mengekalkan badan yang muda, antipenuaan, mencegah penyakit dan meningkatkan kesihatan badan.


kalau korang nak tahu, semakin kita meningkat usia, kolagen dalam badan kita akan berkurang,
Then bila kolagen dah kurang, macam2 masalah la yang akan kita hadapi..

Antaranya :

KESAN-KESAN KEHILANGAN KOLAGEN






































APA ITU COLLAGEN POWDER SHAKLEE.......










  1. Diekstrak dari sisik ikan merah - kerana kolagen dari ikan laut dalam adalah yang paling menghampiri kolagen dalam badan manusia.


  • Mengandungi 4,000mg proprietari RSS (Red Snapper Scale) Collagen, iaitu kolagen yang berkualiti tinggi dan tulen.
































  • Ikan merah hidup secara bebas dalam lautan sedalam 5000m kedalaman
  • Dibawah keadaan lautan yang bertekanan tinggi, ia adalah sukar bagi ikan yang biasa untuk hidup
  • Ikan merah juga boleh menahan tekanan sehingga 20 paun, betelur dan hidup dengan bebas di dalam lautan dalam
  • Menjadikan ia sumber kolagen yang sangat lasak 




























2.  Molekul kolagen yang sangat ringan iaitu 1,000 Dalton - membuatkan ia
     mudah diserap oleh tubuh manusia.





BUKAN SEKADAR KOLAGEN. Tapi LEBIH DARI ITU. Kolagen sahaja TIDAK MENCUKUPI

Shaklee menambahkan 7 ramuan yang aktif untuk meningkatkan keberkesanan kolagen.
























KEANJALAN

1. Kolagen ikan

Membekalkan elastin
Mengekalkan kulit lebih anjal


2. Ekstrak kulit kerangan laut
Mengandungi glukosamina sebagai pelincir bagi sendi, menghidrat mata, dan melegakan ketidakselesaan mata

3. Lactobacillus acidophilus
Meningkatkan penyerapan kolagen


PENGHIDRATAN


4. Ekstrak biji Camelia Japonica
Mengandungi asid oleik dan isoflavon
Membekalkan nutrisi dan penghidratan

5. Ekstrak Pfafia
Digunakan secara tradisional untuk merawat rambut gugur, ketidakseimbangan hormon, dan meningkatkan tenaga batin

ANTIOKSIDAN

6. Vitamin C
Menggalakkan pengeluaran kolagen dan menentang radikal bebas yang merosakkan kulit

7. Vitamin B2, B6
Bergabung dengan karbohidrat, lemak, dan metabolisme protein untuk membekalkan tenaga yang penting dalam proses pengeluaran kolagen di dalam sel tubuh




KEBAIKAN COLLAGEN POWDER SHAKLEE


1. Anti Penuaan
Mengecilkan liang pori yang kelihatan
Menghilangkan kedutan dan garis halus

2. Mengembalikan Keanjalan
Menjadikan kulit lebih tegang, anjal, dan lembut

3. Melembap
Melembapkan kulit bagi mengurangkan rasa kering dan gatal pada muka

4. Mencerah
Mengurangkan pigmentasi, jeragat, dan kulit tidak sekata

5. Menegang
Membantu menegang dan menganjalkan payudara

6. Menyubur
Menjadikan rambut lebih sihat, tidak mudah gugur dan bercabang, serta tebal dan bersinar

7. Meningkat Pergerakan
Menyokong kesihatan sendi dan kekuatan tulang







MENGAPA PERLU MEMILIH COLLAGEN POWDER SHAKLEE!!!


TIADA ADITIF : Ramuan Serbuk kolagen adalah 100% tulen, semulajadi, dan selamat, tiada perangsang,
                            tiada gula, tiada pengawet dan pewarna.
MUDAH           : Mudah larut di dalam apa sahaja minuman & makanan kegemaran anda.
                           Setiap 1 hidangan telah siap dipek dalam satu uncang - memudahkan anda untuk
                           membawanya ke mana-mana dan bila-bila masa sahaja.
RASA ENAK  :  Campur dengan minuman buah-buahan kegemaran anda & shaklee protein dan mealshake



KEBERKESAN TERBUKTI !


Ujian klinikall menunjukkan yang 71% pengguna berasa tekstur kulit mereka lebih gebu selepas menggunakan selama 8 minggu berturut-turut.









Memang betul.. belom habis satu kotak pom korang dah dapat rasa perubahan... sebab ciksue pom consume collagen ni.. memamg superb!!!

 Klik sini untuk tahu  Pengalaman ciksue dengan Collagen Shaklee




MASA MAKAN YANG TERBAIK

Pagi adalah waktu yang paling baik untuk penyerapan nutrisi kedalam badan kita.
Manakala waktu malam pula adalah masa terbaik untuk pembinaan semula
Ini adalah waktu-waktu yang terbaik untuk minum collagen shaklee dan mendapat keputusan yang terbaik




Soo.. dah tahu kan apa yang best nyer collagen powder shaklee ni kan.. jum dapatkan segera.


Suka Entry ini, Sila Tekan LIKE atau SHARE


INGIN MENDAPATKAN SUPPLEMEN YANG SESUAI UNTUK ANDA DAN KELUARGA ?
INGIN MENJANA PENDAPATAN SAMPINGAN DENGAN HANYA DUDUK DI RUMAH?
HUBUNGI SUHAINI UNTUK:-

FREE CONSULTATION
BEST PRICE and
BUSINESS OPPORTUNITY WITH SHAKLEE!!





SUHAINI
SHAKLEE ID : 1099316
suhainibrahim@gmail.com

013-6510540 ( CALL/SMS/WhatsApp)